Dina turer/pass du kör
vad kör ni för turer eller pass?
lägg upp här vet jag!
( varför inte en bild på bannan? )
jag som tänkte ta ett pass och sen upptäker man att det spöregnar Kul!
urch jag får ta regn jackan då :(( bild på bannan kommer ngn gång haha
#2 Lycka till!
regn
En annan övning är när man "hoppar" då du typ galopperar över så du inte stannar upp efter
Dessa är 70cm höga
Oj! Nästan hälften av mig (jag är 1,50)
Tjena^^
#15 samma 😂
Vilka stora ridbanor du har Nelly!😮
#18: jag kör oftast i trädgården men när det spöregnar kör jag inne
Tjena^^
#19 👍
Tog ett litet pass i skogen medans jag och Nellysofia12345 ringde varandra på Snap och pratade.
Gissa vad ! Jag var på en grusstig där man kan åka bil också. Det åkte förbi en bil och en man därinne öppnade fönstret och mumlade något! Jag sprang för livet !
Tjena^^
#21 och jag fattade 0 😂
Håller på att rida in finaste Cookie som är en travhäst😅 Grannarna tror nog att jag är helt d@m i huvudet när jag travar omkring i ökad trav på lilla Cookie🫣
~Bästa Lukas~
Verona=🖤
#23 haha tänk att se 2 tjejer på käpphäst och har en vagn bakom 😂 jag o h min Kompis)
😂
😅😅
~Bästa Lukas~
Verona=🖤
När jag o Evy tränade dressyr igår så var det några som kollade konstigt på mig där jag travade runt i arbetstrav på Evy 😂
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Hehe 😉 Inte så många som förstår sig på käpphästridning uppenbarligen… 🙄
~Bästa Lukas~
Verona=🖤
Nepp
Tyvärr.
Jag o Evy försökte hoppa 1 m men resultatet blev att vi rev och förstörde pinnen haha
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#31: Oj,oj!
För några dagar sedan så råkade vi förstöra två stolar 😅 mina föräldrar blev arga . Dom verkade inte förså att Evy råkat snubbla på dom så dom ramlade o gick sönder när hon blev rädd för en lastbil. Hahahahhaha 😅
Mvh 🐾
#33 Hoppsan….
#33 Konstiga föräldrar!😂
Vad var det för konstiga stolar?
#35 uppenbarligen några väldigt dåliga stolar som visst går sönder om dom ramlar 1 gång.
Mvh 🐾
#36 haha ja väldigt dåliga XD
Varför har man stolar som går sönder bara dom ramlar lite , enligt mig så borde faktiskt stolar hålla för att ramla lite ibland.
Mvh 🐾
#38 är helt med dig!
jag ska ut med valle och jupiter har jag tänkt…
Kom och rädda mig!
Valle är så hingstig!
#40 Har du prövat att ha honom med martingal? Brunte brukar gå i det och då blir han lite mindre hingstig🙂
~Bästa Lukas~
Verona=🖤
#41 jag har ingen men man kan ju altid göra en :)
Jepp! Ska se om jag kan hitta en bild på Bruntes martingal🤔
~Bästa Lukas~
Verona=🖤
#43 Snyggt!
~Bästa Lukas~
Verona=🖤

Hoppade detta med Pilspets idag.
Najs!
Tjena^^
#47: Japp.
Vad ska det bli för pass idag?
#49: tror jag ska testa att sadla Sture! (Starbucks)
Tjena^^
#50: Kul!
Undrar vad jag ska rida för pass med dom…
#51 stilhoppning?
#52: Bra idé!
#53 😊