Pladdertråd #3
Pladdra om allting mellan himmel o jord.
Pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder pladder! 😃
Hej
Hejsvejs jag ska göra matte nu… Gillar inte matte!
Hejsan! 😁
Sitter i bilköer!!!!! 😑
Zickabolay är mitt land.
Dit tar jag vägen när allt bara blir för jobbigt. Och när man bara vill försvinna.
Men ibland önskar man, att landet existerade på riktigt.
#4: kul 😂
Jag tecknar en framsida till en anteckningsblock (för skojs skull bara) kan visa resultatet sen om nån är intresserad 😉
- Redigerat 2023-08-21 18:12 av [Zefirka]
#5: kul!, jag vill gärna se :)
// Wilhelmina <3
Jag med!
O
Ny hamster.☺
#8 Så fiiiin! Och söööt! ❤️

Hade begravning för min hamster igår 😥
Zickabolay är mitt land.
Dit tar jag vägen när allt bara blir för jobbigt. Och när man bara vill försvinna.
#6: haha det blev så fult så jag slängde den 😂
#9: neeej. Beklagar 💚💚💚
#8: Åh gud va söt! Vad heter hn?
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#9: 😭😭
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#8: söt!
#9: Beklagar!
Tog själv bort en hamster förra månaden.💙
#16: Awwww! Väldigt söt trots avsaknaden av öron.
#17: jaaa 😅 får fixa några en dag

Denna bilden var ju fin
#16 Väldig fin käppis!!! Även utan öron 🐴 - 👂
#19 Ja den var väldigt fin och cool! 😎
Zickabolay är mitt land.
#16: lilla killen, så fint du fått på ögon, här var han både ögon och öronlös 😆
#22: Vad kul! 😃
Kan vi får se en bild när den är klar? 😁
Zickabolay är mitt land.
Oj, förlåt glömde #22
Zickabolay är mitt land.
#24: javisst! Hoppas den blir bra, syr för hand 😝
#26: Det skulle jag aldrig orka!
Längtar efter att få se.
#27: mmm, har ingen symaskin 😉
#30: fin! Har du gjort h*n?
#31 Nej jag har köpt henne av någon som har gjort henne. Men har en massa tyger hemma som det skulle bli käpphästar av, men jag har inte riktigt tagit tag i det. Men jag får väl skärpa till mig och göra en eller annan käpphäst. 😁
Zickabolay är mitt land.
Jag har tråkigt…..jag är i skolan, men snart har jag hemkunskap, det är kul!!
Tycker ni om hemkunskap?
/ en djurälskare 😝
STAY
WEFLIP
#33: japp, men lita svårt tycker jag 😃
Mvh 🐾
#34: Håller med!
/ en djurälskare 😝
STAY
WEFLIP
#33: typ bästa ämnet men har inte det längre. Kommer ha de nästa gång i åttan tror jag 😢
#36: Najj, va synd!!🥺
/ en djurälskare 😝
STAY
WEFLIP
Förresten, kommer det bli käpphästtävlingar på sajten?

Ny käppis på gång