Käpphästar iFokus

Käpphästar

Etiketter: off-topickul
Läst 103 ggr
[Mulka]
1

Vad gillar era käpphästar att göra ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Vad tycker era käpphästar om att göra (och vad gillar ni att göra med de?)? Hoppning, dressyr, terräng eller något annat? Bara strutta omkring? 🐴🤪

[Mulka]
1

Själv har jag Mio bland annat, han är en go o gla häst som passar till lite allt möjligt. Hoppning, dressyr och skogsturer, Mio älskar allt och alla!❤️🐴

Pilspets
0

#0: Öhhh,äta.😳

Asti hasti
0

Evy gillar att hoppa. Och att äta. Och att Sova. Och dressyr… och typ allt annat ❤️🐴😃

Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Mulka]
0

#2: 🤣🤣🤣! Precis som Sunshine, som alla shetlandsponnyer så äter han allt som kommer i hans väg, annars är det hoppa och bocka som gäller… 😳🤪😜

[Mulka]
0

Ingen verkar vilja ha Smulan så det verkar som att jag får behålla han själv. Han har fått en käpp nu. 😜
Vad tror ni att han kommer tycka om att göra?

HorseFriendForever
0

Molly tycker om att äta gräs, vila, bli kliad och så tycker hon också om att bi riden
och hon vill helst hoppa.

// Wilhelmina <3

EquusCaty
1

#5: jag hade gärna köpt henne, men jag och mina föräldrar är inte direkt sams om vad som är lagom mycket käpphästar🙃

Tjena^^

[Mulka]
0

#7: så kan det gå 😅

Smihast
1

Sigge tycker om att hoppa, och busa runt!
Han är ett riktigt busfrö, men på topp när det väl gäller!😃

/ en djurälskare 😝

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

STAY

WEFLIP