Käpphästar iFokus

Käpphästar

Läst 92 ggr
Fyrklöver
1

Käpphästpresentation. Ny här ;)

Jag är ny här, och jag skulle gärna vilja veta lite mer om er och om era fyrbenta vänner. 🐎🐴
Men jag börjar:

Jag heter Linnéa och är 12 år gammal. Jag älskar käpphästar!!!
Och har roligt med dem, varje dag.
Och utöver mina käpphästar har jag tre hundar, fiskar och två marsvin. 🐕🐕🐕🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐁🐀 (Fanns ingen bild på marsvin 😁)

Zickabolay är mitt land.
Dit tar jag vägen när allt bara blir för jobbigt. Och när man bara vill försvinna.

Men ibland önskar man, att landet existerade på riktigt.

Signur123
1

Hej!!! 😃 Jag är också rätt ny här. 13 år, älskar djur och böcker, har autism. Och bor det en katt, en hund och fyra kaniner här hemma.

• Redigerat 2023-08-01 18:20 av Signur123
Fyrklöver
0

#1 Kaniner har jag alltid velat ha. ❤️😁

Men jag försöker få pappa att gå med på att skaffa en leopardgecko. 🦎

Glömde skriva att jag har skilda föräldrar och att fiskarna bor hos min pappa, och resten hos mamma. Men efter min hamster 🐹 gick bort i Mars. 😢 Och att vår katt var tvungen att flytta, så har det känts lite tomt med bara fiskar. Inte för att jag klagar, med att "bara" ha fiskar. Men jag trivs bäst om det är djur runt omkring mig hela tiden. För jag får en trygghetskänsla, och känslan att någon förstår än.

Zickabolay är mitt land.
Dit tar jag vägen när allt bara blir för jobbigt. Och när man bara vill försvinna.

Signur123
0

#1: (Jag är alltså ny på sajten, inte på iFokus.)

#2: Åh jag vet hur det är när ens älskade husdjur dör! Min katt gick bort för ungefär ett och ett halt år sen tror jag det var… 😢

Fyrklöver
0

#3 Beklagar ❤️

Zickabolay är mitt land.

Signur123
0

#4: Desamma.

[Zefirka]
0
iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
[Zefirka]
0

#0: ooh, fiskar? Intressant 😂

Har också det, syns nog på avataren

• Redigerat 2023-08-02 08:17 av [Zefirka]
Asti hasti
0

#6: det är en presentation tråd för käppisarna

Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Zefirka]
0

#8: haha, läste slarvigt. Stod "käpphästpresentation" som rubrik bara 😂

[Zefirka]
0

Vem är då jag…?

Jag är en tjej på 12 år snart, som gillar käppisar eftersom jag hänger här inne. Har själv… ska se här… 3..? Jo 3 var det. De heter Alexi, Ebba och Skilla. Nej nej, 4! Jag glömde Kastanj! Stackars honom. Hoppas han inte känner sig kränkt. Men han kommer nog förlåta mig. Inte. Nu står han i kanten av hagen och ser besviken ut. Men Kastanj..!

Alla dom är handgjorda. Jag tror inte de är glada att jag inte använde bedövning när jag sydde dom. Men vadå, vad ska ni ha för bedövning då?!

Jag har också fiskar, och mina käppisar brukar inte äta upp dom. Tur.

Tennis är kul! Men ingen av dom får följa med på tävlingar. Eller träningar. Eller…

Lite om mig