KÀpphÀstar iFokus

KÀpphÀstar

Etikett: Ärstider
LĂ€st 52 ggr
Asti hasti
3

Happy Halloween!! đŸŽƒđŸ‘»đŸŽƒ

Happy Halloween! đŸ‘» Hoppas du fĂ„r en trevlig, rolig och mysig halloween 😃

TÀnker du klÀ ut dig? Hur firar du halloween? Eller firar du inte? BerÀtta gÀrna!

halloween-959049_1280.webp
Bild frÄn pixabay

Mvh đŸŸ

"Precis som alla bra, glada, roliga saker mÄste fÄ ett slut, sÄ kommer lÀskiga och sorgliga saker ocksÄ att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ

[Mulka]
1

Jag firar int men ska följa med lillbror och hans kompis pÄ bus eller godis idag. (:

[Zefirka]
1

Ska gÄ bus eller godis, wohoo!

Soligajag1
0

Förr firade jag jÀmt halloween och bus och godis , , nu blir det inget mer .

Har lagt det pÄ hyllan, ,

HH đŸ™‚

Asti hasti
0

Jag gÄr bus eller godis med min lillebror, men annars för jag inte nÄgot speciellt.

Mvh đŸŸ

"Precis som alla bra, glada, roliga saker mÄste fÄ ett slut, sÄ kommer lÀskiga och sorgliga saker ocksÄ att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ

Smihast
0

Ibland gÄr jag bus eller godis, och nÄgot Är ibland firar vi med slÀkten.

/ en djurĂ€lskare 😝

STAY

WEFLIP

Pyttelite
0

SÄg mÄnga spökklÀdda varelser idag pÄ vÀg hem frÄn jobbet - hade tyvÀrr inget godis att ge men de lyste upp en förövrigt regnig kvÀll.

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli Àldre.